Thursday, 2 August 2012

August dtg lg!! yeay

assalamualaikum...
salam ramadhan yg ke -13 (sekejap je kan lg 2 mggu nk raye dah)
salam 1 malaysia (wat warga melayu,chinesse,olsO india..hikhik):face64:

yeahhh August dtg lg...hehe....
banyak kejadian yg berlaku bulan august nie...
ada perkara sedeyh dan ade yang gembireeee....nak ibby cter ke??:face54:

Oke..start perkare sedeyh ye... malam nie 2 august kn??
genap la 3 taOn arwah adeq pergi meninggalkan kami sekeluarga untuk
selama-2nya... ibby berdOa semOga arwah tenang disana
dan tunggu ibby di sana... :face41:

ALFATIHAH BUAT NURUL KARMILA BT NORDIN
:face29:

bukan niat ibby untuk bersedeyh tapi bila kter teringat...
pasti airmata itu akan mengalir laju....kate Orang-2..
kalO selalu menanges untuk arwah,arwah akan terseksa....
kakak mintak maaf adeq...:face59:

Oke ibby STOP crying!.. adeq mmg sentiasa menunggu ibby kat sane!
itu pasti! INSYAALLAH...:face64:

Oke cter ke 2...banyak babak lak cter ibby neyh...:face75:

skang ibby tengah menghitung ary...detik demi detik....
cewahhh eksyennn nyanyi lak kO ek ibby.. mentang-2 lha
kaki karOk sesuke aty kO nyanyi
(hahahaha) :face18:
ape bende ibby dOk merapu meraban nie!! :face3:

PANG!!! saked!! hah sedOr pOn
Oke tO the pOint saje kayh...hehehe....
lagi 14 ary :44::43: ibby taO... hehe xsabaqqqq....
ibby xkisah kOrang nk bg :108: ape kat ibby...
ibby nie jenis yg xkisah.... kOrang nk wish ke nk bg pape ke sume ibby terima ngan aty terbuka...
tapi kalO korang bg :108: yang berupa BLACKBERRY ke,IPHONE S ke,SAMSUNG GALAXY S ke,
IPAD ke..ibby xtOlak ek..hahahaha:face71:

fuhh untunglha kalO ade yg bagi macam tu kn...hehe...tapi ibby cuma bleh dapat dalam mimpi...
cisskeekkkkkkk:face4:

xpe.. B ckp da ganti BB ibby yg dulu...tp dea nk bg depan-2
katenya takOt da nk bg kOt pOst nie... kaki rembat harta Org....hahaha
marah btOl dea,,,kalO ibby pOn marah... seriban tu utk ibby,,,
ibby xhalalkan mane yg curik harta hubby ibby...
BB n duet dalam tu lesap mcm tu jer... sObs...sedeyh ibby!

Ops emOsi da xterkawal...sO sebelum kemarahan membuak-2 baek ibby chOw dulu...
hehe...tapi sebelum tu ibby nk pesan jgn lupe niat PUASE k...:64:
:61:Oke selamat bersahur n selamat berpuasa semuanya...:m:


.::TQ fOr read..plz leave ur cOmment::.

0 comments:

Post a Comment

.:: Da bace kn encem/chanteq??
.:: Mai lha kOmen sat naa.. hikhik
.:: TQ sayunk kamOo.. mmuahh pp tOo..ahahaha

COPYRIGHT © 2011 - ALL RIGHT RESERVE BY IBBY DAK KECEK
Nor Rahyu Nabilla™ Verified Official © by ibbyKECEK